fbpx

Hvordan vælger du det rigtige abonnement?

Nedenfor finder du forskellig information, som kan hjælpe dig på vej til at vælge det rette abonnement for dig og din virksomhed

 1. Vælg abonnementsform

 2. Sammenligning af løsninger

 3. Find svar i “Ofte stillede spørgsmål”

 4. Kontakt KRUNIKA

 

1. Vælg abonnementsform

Læs mere om, hvilken værdi KRUNIKA BASIS og KRUNIKA TRIVSEL abonnementet tilfører dig og din virksomhed

Når du skal vælge, hvilken abonnementstype, der er den rigtige for dig, så kan nedenstående måske hjælpe dig på vej.

BASIS abonnement
– 
til virksomheder, der ønsker et dialogværktøj til at gøre trivsel konkret og håndterbart

✔ Kom nemt og trygt i gang

✔ Dine ledere får værktøjer til at italesætte trivsel overfor medarbejderne

✔ Fleksibelt – altid mulighed for tilkøb af tilvalgsydelser med rabat

✔ Minimerer negativ kommunikation i arbejdsdagen

✔ Forvent forbedret kundeservice – dine medarbejdere bliver gladere

 

TRIVSEL abonnement
– til virkomheder, der ønsker sparring og vejledning til opbygningen af en ny, forbedret trivselskultur

✔ Udnyt Renés erfaringer og undgå at lave de klassike begynderfejl

✔ Få løbende 1:1 sparring og eksperthjælp

✔ Få sikkerhed i at have for at have en god og planlagt proces

✔ Få medarbejdere der hjælper dig med at gøre lederrollen nemmere

✔ Undgå at I glemmer de forbedringer, som i løbende har skabt

Ingen binding:

Du bestemmer selv, hvor længe du vil fortsætte med jeres abonnement og kan stoppe op til hver fornyelse af betalingsperiode.

 

Generelt kan du forvente følgende udbytte af dit abonnement:

På medarbejderniveau:

  • Oplevelse af et reduceret stressniveau
  • Større indsigt i forpligtigelsen for at påvirke egen trivsel
  • Personligt tilpassede værktøjer og anbefalinger
  • Øget fokus på værdien af personlig udvikling
  • Glæden ved personlig bedre præstation

På teamniveau:

  • Bedre dialog i løbet af arbejdsdagen
  • Opmærksomhed på, at vi alle har forskellige personligheder og væremåder
  • Større sammenhold, da det nu bliver nemme at tale om trivsel
  • Teamledere får teori og praktiske ledelsesværktøjer
  • Færre opsigelser – det er hårdt at skulle sige farvel til gode kolleger

På virksomhedsniveau:

  • Færre sygedage og et lavere stressniveau i virksomheden
  • Færre opsigelser, undgå kompetencetabet
  • Nemmere at rekruttere nye medarbejdere
  • Bedre økonomiske resultater
  • Alle medarbejdere bidrager til skabelsen af trivselskulturen

 

2. Sammenligning af løsninger

Man kan sagtens selv gennemføre trivselsmålinger i sin virksomhed. Dette kræver dog engagement, overskud og viden, som kan være en udfordring at finde tid til.

Nedenfor ses et overblik over nogle af de forskelle der er mellem at fuldføre trivselsmålinger på egen hånd og ved at benytte KRUNIKA BASIS og KRUNIKA TRIVSEL.

 

3. Find svar i “Ofte stillede spørgsmål”

Klik på linket nedenfor for at komme til siden ”Ofte stillede spørgsmål”. Her finder du en samling af spørgsmål og svar, som kan gøre dig endnu klogere på alt lige fra hvordan man køber et abonnement til hvor meget tid det kræver, at arbejde med at forbedre trivslen.

4. Kontakt KRUNIKA

Hvis du stadig er i tvivl eller ønsker at købe et abonnement, så send dine spørgsmål eller bestil en uforpligtende samtale nedenfor.

 

Der er 4 årlige opstartsdatoer

Næste “Kom godt i gang” velkomstforløb starter tirsdag d. 2. november 2021.

Der er 4 årlige opstarts datoer –  primo februar, marts, september og november.

September “Kom godt i gang” velkomstforløbet er udsolgt pr. 16. juni 2021

Der er kun plads til 8 virksomheder pr. opstartsdato – så vent ikke for længe med at sikre jeres plads.